Drooling - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu Drooling - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu

Drooling

Door: Marietje

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 November 2011 | Australië, Lilydale

Dit keer heb ik eigenlijk niets nieuws te melden over het werk, dus dat laten we dan ook achter wegen!

Wel hebben we afgelopen week weer een body shop party gehad. We waren dit keer uitgenodigd bij Belinda, de moeder van Donna. Beide collega’s. Annette had ons na het werk mee naar haar huis genomen, we hebben lekker nog even in de zon gelegen. Annette had nog een kleine salade gemaakt en daarna zijn we samen met Andèle aangereden naar Belinda. Dit keer had de party een hand-tintje. Daarmee bedoel ik dat alle aanwezigen een handbehandeling kreeg. Allemaal lekkere sopjes, crèmepjes en voedende goedjes voor je handen. We hadden dan ook allemaal poedelzachte handjes. Leuke aaf!

Zaterdag middag zijn we naar Knox geweest. Dat is een winkelcentrum, zo groot heb ik het nog nooit gezien. Niet dat we iets gekocht hebben, maar toch! Bedenk even alle winkeltjes in Weert, vermenigvuldig die met drie, dan heb je het binnen gedeelte van Knox! Er is ook nog een buiten gedeelte,,, dus,,, eat your heart out!

Zaterdagavond zijn we naar het vuurwerk van the Lilydale show gegaan. The Lilydale show is eigenlijk gewoon ene grote kermis, alleen moet je betalen om binnen te komen ($15) en nog voor alle ritjes ($8-15). Een dure bedoening dus! Wij gingen alleen voor het vuurwerk, dus hoefden we niet heel veel te betalen. Doordat het de hele dag geregend had, was het gras zo soppig, dat je tot in je enkels in d modder stond! Voelde eigenlijk wel als thuis, een regenachtige kermis.
Het vuurwerk was indrukwekkend! Maar niet zo goed als het afsluitende vuurwerk van Weert kermis. Linda heeft nog twee showbags gekocht, zoals er op elke show wel verkocht wordt. Een showbag zit meestal vol snoepjes of speelgoed, net welke je uitkiest.

Zondag zijn we naar de bioscoop gegaan. Doordat Lee en Kira al aangekondigd hadden de nieuwe Twilight te gaan bewonderen, konden we niet achter blijven. In 3 dagen hebben we de voorgaande delen gezien, zodat we ook mee konden naar 4.1. Maar oei! Wat hebben we zitten kwijlen die 4 films. Twee hoofdrol speler die er helemaal niet verkeerd uit zien! Yummie! Gelukkig hebben Linda en ik ieder een eigen favoriet, dus hoeven we niet te ruziën. De film op zich is niet heel erg interessant. Alles is cheesy, ik hou niet echt van vampieren en weerwolven. Maar dat mocht de pret niet drukken. Ruim 8 uur kwijlen op de hoofdrollen is genoeg!

Vandaag heb ik zelf pepernoten gemaakt. De sint is immers in het land, dus waarom niet! Een collega had speculaaskruiden geregeld, dus zijn we aan de slag gegaan. Het resultaat mocht er zijn! Lee was impressed, heb ik haar ook nog iets kunnen leren.

Donderdag gaan we naar Tassie, helaas wordt het weer niet al te best! Gelukkig was ik zo slim om al mijn jassen/regenjassen/winterjassen thuis te laten, dus ik hou vanaf vandaag van mijn poncho!

Cheers!

• 22 November 2011 - 10:26

Helma:

Hey jij daar nog steeds goed naar je zin nou meid geniet er maar van.

groetjes helma

• 22 November 2011 - 12:28

Kelly G:

enn... hoe smaakte de pepernoten? misschien kan ik het de belgen hier ook nog eens leren! in Antwerpen zie je dus geen 1 pepernoot in de winkel he! echt schandalig! en chocoladeletters kennen ze ook al niet echt. die hebben ze alleen bij de hema! geniet er je laatste 2 maandjes nog van! xxx

• 22 November 2011 - 13:10

Opi:

Hallo hier zij we weer. Zo te lezen gaat het jou prima, niet dat ik anders had verwacht!!!!! Al maak je daar ook pepernoten het is natuurlijk niet echt surpries. Bij jullie is het meer Kerstmis denk ik. Is het daar groter feest dan in Engeland? Over Engeland gesproken, Je ouders en Omi hebben mij overgehaald om mee te gaan naar Engeland. Je ouders hadden ons nl. uitgenodigd om mee te gaan. We vinden dat erg leuk en kijken er met zeer veel belangstelling naar uit. Maar als dit gaat gebeuren ben jij waarschijnlijk al weer hier.
    Bij je ouders zijn ze op het ogenblik flink aan het breken om het lek te kunnen reparen,zij zitten nu aardig in de rommel en het stof, Maar daar komt ook weer een eind aan en dan wordt het weer mooi als voorheen, dat zul je wel zien.
    Genoeg voor vandaag. vele groeten van Omi en Opi.
    XX