That looks like a real one! - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu That looks like a real one! - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu

That looks like a real one!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Oktober 2011 | Australië, Lilydale

Allereerst: Happy Bday 2 my Daddy! Congrats!! ps. sorry dat ik je wakker belde =D

Inmiddels hebben we er alweer 11 stageweken opzitten. Vorige week hebben Linda en ik tussenevaluatie gehad. Mijn doel deze stage was het halen van het niveau integreren en Linda gaat voor verbeteren. Tijdens het schrijven van de 360° feedback formulieren bleek al dat ik ruim op niveau zat en Linda eigenlijk net iets onder niveau. Gelukkig was het maar een tussenevaluatie, dus weten we precies waar we staan. Ik ga proberen ook verbeteren te halen, maar we zullen zien of dat gaat lukken. *fingers crossed*

Het weekend zijn we naar de film geweest. Linda is met Kira en Brody naar Paranormal activity gegaan. Echter houden Lee en ik helemaal niet zo van griezelfilms, dus zijn wij met zijn tweetjes naar Footloose geweest. Boii, wat was die meneer-de-acteur hot! Yep, we hebben genoten!
Zondag zijn we met de Dutchcarebus naar Healesville Sanctuary geweest. (Linda, Kira-Jane, Lee, Suzan, Lobke, Iris, Maud, Denise, Russel, Dehan, Kylie, Ryder en Jet) Healesville Sanctuary is een dierentuin. Nou zul je denken, leuk een dierentuin. Maar echt, het was leuk! Ze hadden er alleen de diertjes die uit Australië komen: Native Animals. We hebben van alles gezien, begonnen bij de koala’s. Zat er eentje in een boompje, hij leek echt best echt! Marieke: ‘Hey that looks like a real one!’ Lee: ‘That IS a real Koala,,,’ You go girl!
Was eerlijk gezegd wel een beetje teleurgesteld, iedereen weet dat ik van aapjes hou,,, geen enkel aapje gezien! Ook geen meerkat, sorry zus! Australië heeft de leuke dieren niet denk ik.
Wél hebben we tasmanian devil gezien, lelijk! Anyway, zie de foto’s maar.
Er is ook een wonder gebeurd, jaja, Linda heeft zowaar een kleurtje gekregen, al is het een beetje roodsig van de zon! Daarbij droeg ze een blauw truitje, dus we zijn op de goede weg om meer kleur te dragen! Jaj! Gelukkig staan er Aloë vera planten bij Lee in de tuin, sapje smeren en juh!

Afgelopen maandag was het op het werk Cowboys and Indians-day! Je raad het al, verkleed werken dus. Ik kon dit keer niet achter blijven na mijn Footy-Friday vertoning. Heb wederom mijn best gedaan om binnen de juiste categorie iets te vinden. Het werd uiteindelijk een mix van Sheriff, cowboy en indiaan. Gelukkig waren meerdere mensen dit keer verkleed, dus was ik niet de enige. De elders hebben genoten! Zal een foto van mijn outfit bijvoegen!

Eigenlijk heb ik vandaag mijn laatste dag in Vogelzang gewerkt en moet ik maandag naar de Overbeek Lodge. Hier heb ik vrij weinig zin in en Linda heeft ook geen zin om te swappen, dus we vechten er nog steeds voor om op eigen plekkie te blijven, zodat we ook ons niveau kunnen halen!*again fingers crossed*

Afgelopen zaterdag heb ik ook al mijn kerstkaarten gekocht voor dit jaar. Gewoon omdat het kan. Alles ligt hier al ruim 3 weken in de schappen. Ziet er echt gezellig uit! Stiekem leef ik toch al een beetje naar kerst toe! Al zal het wel heel anders zijn dan ik gewend ben! Eens geen werk, maar gewoon 3 dagen vrij! Want ja, alle feestdagen die in het weekend vallen, heb je als werknemer ook maandag vrij. ‘Zo heeft iedereen profijt van de feestdagen’ Dus ook met nieuwjaar, we’re so Lucky!

Cya next week!
Liefs Marieke

  • 28 Oktober 2011 - 10:04

    José/Tante Sjaantje:

    Hallo Marieke,

    Wat lezen we nu...insmeren tegen verbranden....!!!! Het schijnt dat wij ons hier moeten voorbereiden op een "" horror" winter dus...skimuts...moonboots..en breisels...wat een verschil he.

    Doen ze daar ook aan Halloween..??? Lekker spooky...hier steeds meer maar hier zit ook de American school en veel expats...leuk hoor.
    En wat zag ik....ben je aan het oefenen voor paaldansen...stoer hoor..hahaha flauw he....

    Nou...wij hopen dat het verbeteren jullie gaat lukken....denk het wel...

    Veel succes en liefs,

    Tante Sjaantje...Jose en pootje van Spiky xxxxx


  • 28 Oktober 2011 - 14:56

    Ingrid :

    Hé meissie,

    wat heb je weer leuk geschreven.
    Ik zie het al helemaal voor me met die koala. Echt een reactie die jij alleen kunt geven!
    Het verbeteren gaat je ook wel lukken.
    Jij hebt de kerstkaarten al gekocht, ik vandaag de moonboots. Zoals José al schreef, het schijnt hier bizar te worden, maar dat zal wel na 22 januari gebeuren............
    Zet hem op in Overbeek Lodge en heel veel succes.

    liefs,
    Ingrid xxx

  • 28 Oktober 2011 - 14:57

    Ingrid :

    Jij ook gefeliciteerd met je pappa! :)

  • 28 Oktober 2011 - 15:45

    Pap:

    Hei meid,

    sorry, ik was vanmorgen nog niet wakker. Maar ik waardeer 't wel.

    Tsja, sanctuary is opvang, dan mag je ook enkel locale/native diertjes verwachten.
    Maar aapjes kijken doe he toch de hele dag...;-)

  • 29 Oktober 2011 - 09:22

    Helma:

    Meid fijn dat het daar zo lekker weer is.
    Hier is het tot nu toe ook nog niet verkeerd geweest maar de korte broek is in de kast verdwenen en wat de aapjes betreft dan denk je maar aan ons (wb) we zijn tenslotte allemaal afstammeling van de aap hahaha

    groetjes Helma

  • 29 Oktober 2011 - 17:10

    Oma:

    Hoi meisje van me. :)

    Proficiat met je tussenevalutie.
    Ga zo door.
    Geweldig dat jullie je gaan insmeren voor de zon.
    Wij dikke vesten en truien enz. voor de winter.
    Momenteel nog niet het is nog steeds 16tot 18 gr.
    Hoop dat je het op de andere afdeling ook goed gaat lukken, maar daar twijfel ik niet aan!

    We gaan dadelijk een glaasje op je daddy`s verjaardag drinken (volgend jaar jij erbij?).
    Ik wens jou een heel leuk weekend toe en tot schrijfs !

    Marieke heel veel liefs ook van opie.
    Omie XX. :)

  • 31 Oktober 2011 - 13:06

    Christine:

    "Australië heeft de leuke dieren niet denk ik." Hallo, niks kan tegen de kangoeroe op he! ;)

    Fijn dat het met je stage ook goed gaat! Dat is immers de reden dat je Down Under bent ;)

  • 01 November 2011 - 15:36

    Britt Hermans:

    Hey meid!!
    Ik wou dat ik kon ruilen met je!
    Lijkt me harstikke gaaf!
    Ook het weer is 10x beter haha!
    Wel leuk dat je een koala hebt gezien, zijn volgens mij super schattig!
    Als ik jou een kerstkaart wil verturen (wat ik ook zeker 'OPTIJD' ga doen) op welk adres moet ik dat dan versturen??

    Ik mis je wel hier in Nederland hoor! Hoog tijd dat je terug komt!!! Kunnen we hier weer een feestje bouwen! Sowieso als jij terug bent, hoop ik afgestudeerd te zijn en geef ik een dik feest!! ;)

    Have fun daar!!
    Kusss

  • 02 November 2011 - 16:28

    Kelly Ingeveld:

    Klinkt allemaal super tof!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lilydale

Marietje goes Down Under

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2012

Laatste keer,,,

06 Januari 2012

Busy Busy Busy!

24 December 2011

=)

20 December 2011

Little Joey <3

11 December 2011

Piet, de hulpsinterklaas
Marieke

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 23134

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Marietje goes Down Under

Landen bezocht: