Happy Bday 2 me! - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu Happy Bday 2 me! - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu

Happy Bday 2 me!

Door: Marie

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 Oktober 2011 | Australië, Lilydale

Zijn we weer! Afgelopen week niet geschreven, niet veel bijzonders beleefd, een hele zondag 360 typen (boring!),dus ook niets te schrijven lijkt me zo ;)

Maar afgelopen week daarin tegen,,, Vrijdag morgen zijn we om 7 uur in de ochtend begonnen. Normaal beginnen we om 8 uur, maar omdat het met het vervoer moeilijk was, zijn we met de 7uur-dienst meegereden. Het was heerlijk (kortebroeken-)weer, dus hebben we de elders buiten laten eten! Wat hebben ze hiervan genoten, lekker ijsje erbij. We hebben ze eens goed verwend. Heb hier foto’s van, helaas kan ik die niet online zetten.
Vroeg beginnen, betekend ook vroeg klaar. Om 1430 om precies te zijn. Toen we thuis kwamen, hebben we ons omgekleed (nog kortere broek aan) en zijn Linda en ik naar Lilydale Lake gelopen. Hier hebben we de hele middag in de zon gezeten, lekker niets doen. We hadden wat te eten meegnomen en rond 1800 zijn we weer terug gelopen. Wat een goed begin van je weekend!

Zaterdag hebben we boodschapjes gedaan (zeer op ons gemak) en na het eten zijn we ons klaar gaan maken om te stappen. Samen met Linda, de andere Nederlandse studenten, Kira, Brody en Ellie zijn we naar de OrangeWhip Club gegaan in Ringwood. Hier hebben we eens goed onze verjaardagen gevierd. Jaja, onze verjaardagen: Iris en Lobke zijn de 20e en de 26e jarig! We hebben lol gehad, veel gelachen, een drankje gedronken en enorm veel foto’s gemaakt! Een mooie selectie hiervan zal ik bijvoegen. Na een leuke, vermoeiende avond, zijn we moe maar voldaan naar huis gegaan.

Zondag hebben we rustig aan gedaan. ’s Morgens heb ik een heel mooi cadeau gekregen, namelijk een kettinkje met een boemerang eraan. Zo hoef ik mijn Australië avontuur niet meer te vergeten. Gelukkig maar! Maar een boemerang wil ook zeggen dat hij terugkomt, laten we hopen dat dat dan ook zo mag zijn! *fingers crossed*
’s Middags ben ik met Linda en Kira naar de spa geweest en ’s avonds heeft Lee een verrukkelijk maal neer weten te zetten. Had zelf mogen kiezen, het werd een echte Aussie barbie natuurlijk! Dat hebben w egeweten. Lekker lam, hamburgers, spiesjes en maïs van de barbie. 3 Salades erbij, appelkomkommer erbij. >> Dat is één vrucht, een uitvergrote, opgeblazen, witte komkommer. Smaakt goed!
Als toetje had Lee chocolade pudding gemaakt. Deze vond ik niet zo lekker, maar omdat ze er zoveel moeite voor gedaan had, deed ik maar net of ik het lekker vond. Leuk detail: pudding met een zingend kaarsje erop en losse kaarsjes met 21. Ik word dus ook gewoon niet ouder!
Maar wat een dag! Heb genoten! My First Real Aussie Bday!

Vrijdag en maandag heb ik allemaal mooie kaarten gekregen. Ik wil iedereen daarvoor bedanken, ook voor de lieve berichtjes op fb en hyves, smsjes, en emailtjes! Het waren er te veel om iedereen een berichtje terug te sturen dus bij deze: Thnx!Lofya’ll!!

Komende donderdag hebben we tussenevaluatie, dus dan krijgen we te horen hoe we ervoor staan, wat ze van ons vinden en denken en waar we staan met onze competenties. We zijn benieuwd!

Tot de volgende keer!
Liefs xx Maraka

Ps. De foto’s zijn ook te zien op http://mariekegeven.mijnalbums.nl/
ps2. IK HEB HET GEVONDEN! voor de mensen die het nog willen weten, het water draait hier met de klok mee! De tegengestelde richting dan in NL...? :)
Ookal is het overal bewezen dat dat niet zo is, en het Coriolis-effect ook mee speelt, met allerlei andere toevalligheden, heb het zelf gezien! Niet in het toilet, in de wasbak! =D

  • 18 Oktober 2011 - 05:56

    Helma:

    Meid goed te horen dat je het naar je zin hebt en dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
    Geniet van het weer want hier is het nu toch echt herfst

    Groetjes En tot schrijfs Helma

  • 18 Oktober 2011 - 10:35

    Opa:

    Zo te lezen heb je jouw verjaardag goed en uitbundig gevierd. Groot gelijk meid , je wordt maar een keer eenentwintig.! Leuke foto"s heb je er aan overgehouden, kun je later nog eens bekijken.
    Wij hopen dat je evaluatie goed wordt en dat jeverder nog kunt genieten van je verblijf in Australie.
    Als ik hier ergens een vergissing heb gemaakt dan niet met opzet.
    Ik stop nu met heel veel groetjes van Omi en Opi.XXXX

  • 18 Oktober 2011 - 10:57

    José/Tante Sjaantje:

    Hallo Marieke,

    Ik las dat je jarig bent geweest...nou meis nog van harte gefeliciteerd en maak er maar een mooie tijd van.

    Liefs en groetjes en een pootje van Spiky xxx

  • 18 Oktober 2011 - 12:04

    Stafke:

    Heya,

    Nice dat je een fijne verjaardag hebt gehad! En EINDELIJK weten we nu hoe het water draait! Wel een beetje matig dat je niet in de toiletpot hebt gekeken! ;)

    Xje Pour Tu!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lilydale

Marietje goes Down Under

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2012

Laatste keer,,,

06 Januari 2012

Busy Busy Busy!

24 December 2011

=)

20 December 2011

Little Joey <3

11 December 2011

Piet, de hulpsinterklaas
Marieke

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 23139

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Marietje goes Down Under

Landen bezocht: