Day one - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu Day one - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu

Day one

Door: Marie

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Augustus 2011 | Australië, Lilydale

Here we are, ‘live’ vanuit Lilydale, Victoria!! Na een rustige vlucht zijn we dan eindelijk aangekomen in Australië. Het besef is er nog niet, maar dat zal vanzelf wel komen.
Australië is eigenlijk best ‘heuvelachtig’, in Nederlandse begrippen: Bergen! Dus dat wordt geen fietsen, denk dat mn bergschoenen wel ergens van pas komen. We shall see,,,

Lee en Kira zijn echt heel aardig, ik had op de gok twee cadeautjes meegenomen in de hoop dat het aan zou sluiten op hun interesses. Met succes: Lee kookt graag en is dus blij met haar stamppot-stamper, en Kira heeft graag koffie, dus die beker zat ook wel goed! All credits go to Staf ;)
Ons ‘thuis’ voor het komende half jaar is eigenlijk best groot (tenzij we Lee moeten geloven: dan is het echt klein). Linda en ik delen een kamer en hebben een ‘en suite’. Die moeten we echter wel delen met Kira.
Kira heeft ook een hondje: Milly, echt n Dotje! Ze lijkt een beetje op Cavia qua uiterlijk, ik zal een keer een foto posten, kunnen jullie zelf oordelen.

Morgen nemen we een kijkje op onze stage plaats, Kilsith , donderdag beginnen we onze werkweek. We zijn benieuwd!

Ps. Mooie aanvulling, ik hang de hele tijd met mn hoofd boven het toilet om te kijken welke kant het water op draait, ben er nog niet achter Jorn en Staf ;) Die informatie komt nog, ik blijf het bekijken/bestuderen =D

• 09 Augustus 2011 - 11:44

Helma:

Nou meid de eerste indruk is dus goed en boven het toilet hangen da's minder nou succes meid

• 09 Augustus 2011 - 13:05

Stafke:

Woehoe! let the good timez begin!

Tof dat de dames de cadeautjes leuk vonden!

Ben idd. wel erg benieuwd naar dat hondje en natuurlijk welke kant het water op draait!

we zien het wel allemaal tegemoet komen!

Groetjes vanuit het (nog steeds) kouwwe kikkerlandje!

Xje Stafke! ;)

• 09 Augustus 2011 - 13:09

Kelly:

Hey meis!!
    Gelukkig dat je een rustige vlucht hebt gehad, dat scheelt toch weer! Ga nu maar lekker genieten en probeer genoeg te zien van je omgeving! Enjoy!
    xx Kel

• 09 Augustus 2011 - 17:23

Mama:

hoi Marie,
    vreemd dat je in t toilet kijkt voor het draaien vh water, hebben de jongens je niet verteld in de wasbak te kijken????? ze hebben je beetgenomen ;) niet te lang kijken anders krijg je t water in je gezicht. je hangt tenslotte op de kop he daar down under :) groetjes , have fun tomorrowww. liefs xxx

• 09 Augustus 2011 - 19:58

Paps:

Hey Marie,

blij dat alles tot nu toe goed gegaan is.
    Ik werd vannacht, in het hotel, wakker gebeld met de mededeling dat je aangekomen was. Heerlijk, zo'n tijdverschil.

Alle wat kan Skypen is nu gemobiliseerd, zowel bij ons als bij de rest van de family. Dus, lets have a Skype!

Nogmaals, veel fun en plezier down-under Mate;-)

Doei.

• 09 Augustus 2011 - 21:33

Christine:

Meiss!

Ik kan het ook nog steeds niet geloven, haha! Gelukkig is de reis goed gegaan. Super grappig dat je een stamppotstamper hebt gekocht! :P

Veel plezier morgen! Ik hoop dat je stageplaats gaat bevallen.

Kus

• 09 Augustus 2011 - 22:22

Melanie:

Gelukkig ben je veilig aangekomen! :D..
    Ze zeggen dat als je gaat douchen het water ook een bepaalde kant door het putje gaat! :P Dus SUCCES!
    Blijf verhalen schrijven, ik ga je volgen!

Xx Melanie

• 10 Augustus 2011 - 08:37

Ingrid :

Hoi hoi,

fijn dat alles goed gegaan is.
    Bekijk de omgeving maar goed en laat het ons weten.
    Heel veel succes met je stage en heel veel plezier met Linda en je "fam" daar.

liefs, Ingrid

ps: ik heb nog geen skype!

• 10 Augustus 2011 - 12:17

Oma:

Hallo meisje.
    Fijn dat jullie die lange reis goed doorstaan hebben en dat jullie "thuis "reuze goed bevalt.
    Goed teken !!

Wel leuk dat je zo snel mailt, want we zijn natuurlijk erg nieuwsgierig.

Ik zou zeggen werk ze en wachten met spanning op je volgende bericht.

Ik wens jou welterusten, want het zal nu wel bedtijd zijn!
    Ik moet wel aan dat tijdverschil wennen , want hier is het nu 2 uur in de nm.

Een dikke knuffel en heel veel liefs

oma X :)

• 10 Augustus 2011 - 18:14

René En Anita:

Hoi Lieverd,
    Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen. We zullen je op de voet volgen.
    LiefsXXXXX

• 10 Augustus 2011 - 18:20

Opa :

Hoy Marieke.
    Even wat van me laten(horen) zien!!!!!
    Hoe was je reis? Was het zitten niet lang en vervelend? Had je enig amusement aan boord of werd je aan je lot overgelaten? Nu je daar bent, merk je ergens aan dat je in een ander werelddeel bent Voor jou en ook voor ons is dat vreemd. Het zou erg fijn zijn als jij ons daarover meer kon vertellen
    Meisje maak het goed,met je werk en je nieuwe omgeving.
    het allerbeste en een dikke kus van je Opi.xxx
    ps. goede morgen.

• 11 Augustus 2011 - 14:43

José/tante Sjaantje:

Zo....de spanning van vertrekken is voorbij....je bent leuk ontvangen dus dat belooft een gezellige tijd te worden.

Skype is de uitkomst voor ouders met reislustige kinderen in het buitenland...yippie...

Nou meis...ga ervoor en wordt vervolgd...

Groetjes van ons en pootje van Spiky...doeidoei xxx