Piet, de hulpsinterklaas - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu Piet, de hulpsinterklaas - Reisverslag uit Lilydale, Australië van Marieke Geven - WaarBenJij.nu

Piet, de hulpsinterklaas

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 December 2011 | Australië, Lilydale

Jaja, afgelopen dinsdag was het dan zover. Omdat op 5 december de goedheiligman altijd in Nederland komt, en het management van Dutch Care een meeting had die dag, kwam de Sint dit jaar op 6 december. Beetje bels! Afin, samen met Linda en Kimberly heb ik me omgetoverd tot een ware piet. Piet zou de Sint spelen, dus dat was ook opgelost.
Het was de bedoeling dat we de elders zouden vermaken, en dat is aardig gelukt. Als piet kun je natuurlijk alle dingen doen die je wilt, waar ik dan ook goed gebruik van heb gemaakt. De elders, de bezoekers en de staff-members waren erg geamuseerd door ons spel! Er zijn heel veel foto’s gemaakt, echter kan ik deze niet online plaatsen ivm de privacy (heel begrijpelijk natuurlijk). Ik zal wel een foto van Piet en zijn pieten online zetten.
Het was wel anders dan ik gewend ben, normaal sta ik in een ijs koud Fort Fun mn kont eraf te dansen. Nu was het slechts 26 graden, zonnig en blöte heute. Voor Linda was het de eerste keer dat ze piet was, en ook zij is er nu redelijk aan verslaafd, met mate natuurlijk! Wat een dag!

De week is verder rustig geweest. Ik denk dat ik komende week maar eens begin met een grote opruiming hier op de kamer. In het kort: mijn deel van de kamer is een grote puinhoop, overal ligt wel wat en Lee vraagt telkens aan Linda of ze toch echt niet aangevallen wordt als ze de kamer binnen komt! Thnx Lee! Gelukkig heeft Linda ook haar eigen troepje, dus we zitten gezellig samen in de troep. Wellicht kunnen we dr een heel project van maken?

Gisteren waren we uitgenodigd bij Marion, de collega van de activiteiten waar we ook al op de shoarma uitgenodigd waren. Het was erg gezellig, we hebben gelachen! Helaas was Kimberly er niet bij, zij had een verjaardag. Er was ook een Duitse gast, Felix. Heb een pittige discussie gehouden met hem over het voetbal en de loting natuurlijk. Hij was aardig verrast te horen dat Nederland en Duitsland samen met Portugal en Denemarken in een groeppie zitten. (ik hoop dat ik het goed onthouden heb?)
Verder hadden Linda en ik ook nog een pavlova gemaakt, onze eerste, en die was lekker! Het is eigenlijk niet meer dan een uit de kluiten gewassen mirengue, maar toch, we waren trots! Weer een nieuw, dik-makend receptje. *jaj*
We hebben gisteravond ook nog gesjoeld. Wat een lol! En wat ben ik slecht in sjoelen! Ik was natuurlijk trotse hekkensluiter! *heb er niet zo veel feeling voor denk ik*. Ik schaam me wel, want ook dit keer heeft Nederland verloren van Duitsland, met een oer-Hollands spelletje!

Vandaag gaan we aan de eindevaluatie beginnen. Dat betekend weer een hele dag typen, bull-shitten zoals Lee het noemt. We zijn alle drie van mening dat het onmogelijk is slechts één casus te gebruiken in één competentie, dus we hebben bij deze toestemming om meerdere situaties van dezelfde elder in een casus te gebruiken.

19 December hebben we nog onze presentatie over het product dat we gemaakt hebben. Daarna is het officiële eigenlijk er af en draaien we gewoon voor de lol mee. Ik hoop dat school ons een positieve beoordeling geeft, zodat we met een gerust hart kunnen gaan reizen. So fingers crossed!

Liefs
Marieke

  • 11 December 2011 - 08:46

    Paps:

    Hoi Meid,

    geinig. De wereld letterlijk op zijn kop. De seizoennen 180 gr gedraaid!
    Maar wel leuk.
    Succes vandaag met BS-en.

    Doei
    Pap

  • 11 December 2011 - 09:36

    Kelly G.:

    Ey Ey!

    Wat ben je belachelijk bruin Marieke! als je terug komt, val je helemaal uit de toom met je kleurtje :p Geniet er nog van!

    xxx

  • 11 December 2011 - 09:45

    Mama:

    meringue, shoarma, barbie, taarten, wat een leven, lang leve Vitae als je terug bent ;)
    suc6 met je bs project...
    xoxo

  • 11 December 2011 - 11:32

    Helma:

    Hey meid succes met de afronding van je project en wanneer ben je weer terug in Nederland?

    Groetjes Helma

  • 12 December 2011 - 05:40

    Stafke:

    Wehehehe, Piet verkleed als Sint! Dat zal ook wel de grap van de dag zijn geweest! ;)

    En als jij je presentatie hebt, dan vlieg ik naar je toe! Heb er zo veel zin in!

    Tot snel babe!

    Xje Je vriendje! :)

  • 15 December 2011 - 12:30

    Kelly I:

    Geniet er nog van meid.
    Ook samen met Staf:)

    Liefs x Kelly Ingeveld

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lilydale

Marietje goes Down Under

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2012

Laatste keer,,,

06 Januari 2012

Busy Busy Busy!

24 December 2011

=)

20 December 2011

Little Joey <3

11 December 2011

Piet, de hulpsinterklaas
Marieke

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 23072

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2011 - 22 Januari 2012

Marietje goes Down Under

Landen bezocht: